Jag undrar varför det blev som det blev

tjooosan!
idag var det skola som vanligt men kort dag :)
började med slöjd, sen håltimme, matte, b-språk, SLUT! på matten hade vi grupparbete och jag fick turen som fick vara med mikael och rasmus, sociala pojkar!!(y) vid tolv cyklade jag hemåt, åt och pluggade. sen kom min pappa och skjutsa mig till skolan, hade ju omprov på engelskan och fysik. engelskan gick bra, men dessvärre gick inte fysiken lika bra, men jag snackade med lärarn och jag ska ta det muntligt nästa vecka(y)
orkar inte skriva så mkt, för jag skrev precis om det men råkade trycka på amandas blogg när jag skulle över till youtube, så damp på sånt! hehe, vid sju blir det utvecklingssamtal med båda föräldrarna, nervöst!
Jag kanske trodde för mkt, jag kanske tog och överdrev
men det kändes så rätt hur kan det då vara fel?
jag förstår ingenting nu men försöker för din skull, 
du ville inte såra nån men du har gjort det nu.
var det något fel på det sättet som jag var,
vill kunna kalla dig min iallafall för en dag..
jag fick inte ens en chans att visa känslorna jag har, 
men du ska veta en sak jag skulle alltid stannat kvar.
aldrig göra dig besviken aldrig tänka på att såra dig,
du är så underbar och betyder mycket för mig..
men nu är det som det är och det är inte som jag vill, 
men bara du e lycklig ska jag inte säga till.
för mina känslor för dig nu de är inte lika riktiga. 
för bara du mår bra är jag glad, det är det viktiga. 
jag hoppades på oss men det blev inte så,
men en enda sak måste jag få dig att förstå...
att allt som jag sa till dig det var så äkta, 
och ingenting på jorden få det att ändras.
kanske är jag dum som tror jag duger för dig,
men ärlighet varar längst du är det finaste som hänt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0