jag kände fört

Lovar du att vara ärlig? haha yes
Du heter? julia
Smeknamn? jullan, julle?
Beroende av? mmmusik
Vem behöver du mest just nu? mina kompisar och one more person  ;/
Vad tror folk om dig? veneee?

Vad får du oftast komplimanger för? min kropp eller rumpa haha
Vad säger du för att imponera på nån? eh jag vet inte, är mig själv
Hur imponerar man på dig? lek inte ngn du inte är
Brukar du skratta för dig själv? haha ja
Vad står det i ditt senaste inkomna sms? "Bra"
Trivs du där? vart?
Äger du några converse? japp

Sprit, cider, vin eller öl? cider! & sprit höhö
Är du allergisk emot något? pälsdjur, hö och falska vänner
Har du haft sex idag? näee ser det ut som det eller?
Vem ringde du senast? vendela
Hur svarar du i mobilen? hallå, eller dt är julia
antal timmar sömn inatt? orkar inte räkna
Sov du ensam? ao
Tycker du om din pappa? jep
Brukar du komma i tid? haha  aa
När mår du bra? när jag är med folk jag tkr om
När blev du fotad senast? förut
Vanligaste färgen på dina kläder? olika? svart & vit
Hur känner du dig nu? trött, seg, ofixad
Är du smart? MEN JA

Vad saknar du? lööööööööööööv
Hade du en bra kväll igår? haha den dög väl
När brukar du gå och lägga dig? 11-1
Är du blyg? haha ja ibland
Sysslar du med någon sport? nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? inte längre
Vad skulle du göra om du vore tjej för en dag? HAHA HMM,,
Är du nöjd med ditt liv? jadå, men ibland inte
Är du bortskämd? näe
Vad gör du imorgon? skolan till fem ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0