jag har inte alls tråkigt, nej nej...

Gör detta testet inom tjugo min annars händer det något som du inte vill, IMORGON!

HUR
Svarar du i telefonen: hallå eller hej dt är julia

Gör du när du är kär i fel person: gör bort mig? haha
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 50kr(y)
Mycket är klockan: 14:05

Många kontakter har du på msn: 441st
Spenderar du en regnig dag bäst: film eller något sånt:p

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står det? evelina: jag tar med datorn från mamma så vi kan lyssna på musik(y)

Pratar du med på msn just nu?
 ashur, alawi, david och joel
Ringde dig senast? mamma på hemtelen
Pussade dig senast? vet inte, malin eller vendela
Vill du kasta en sten i huvudet på? i dont know
Saknar du mest just nu? johanna
Ska du träffa imorgon? Hmm jag vene, malin kanske
Sov du med senast? vendela och malin:D
Vem fick du senast sms av? evelina
-
JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: haha nej aldrig
Gråtit en hel natt: nej inte en hel,klart ja somna:)

Åkt vattenskidor: nääääe hah
Åkt rullstol:
 nääe hah
Gjort en bakåtkullerbytta: försökt mig på det iallafall hah
Köpt lösgodis för över 50 kr:
 hoppas jag inte,hah
Haft träningsvärk: haha ja tyvärr asså
Önskat att du var det andra könet: haha nej speciellt inte när dom slåss

Har tänkt din kompis i rosa kanindräkt? japp självklart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0