ja, du är iallafall död i mina ögon

hej hej hej! 
gårkvällen kanske inte blev så lyckad som vi hade hoppats på men jaja. började med att vi ställde oss och väntade på bussen i typ tjugo min med typ tusen fler personer. sen när bussen kom var den så jääävla full, fattar inte hur jag kunde vara där inne men ah. väl framme följde vi efter folkmassan för vi visste inte var festen var haha, träffade sara malin tina linnea agnes och alla dom, och aah. åkte hem vid elva efter mååånga händelser, orkar inte ta det på bloggen. bussen hem blev lika jobbig som bussen dit, om inte jobbigare. jag köpte mig en "hotgog" när vi kom till stan mmmm mums! sen när vi kom upp till vendela myste vi med godis och cola. vid ett kom ett par jävla idioter, men deras namn är itne värda att nämnas här. 
vid tre eller något sånt satte vi på en film och mina sociala kompisar somnade dirrrrr azzzz. idag blir det att gå på stan ett litet tag, och sen hem. ikväll kanske jag ska festa med anisa woho :D

under festen kom det fram en kille till malin.
killen: duu?
malin: aaaah??
killen: får jag säga en sak?
malin: eh aah?
killen: lär dig dansa!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: saga och JOHANNA

hey svennebanan, vi önskar dig en god jul, och hoppas att du får ett bra nyår, utan polisbilar den här gången, och jag hoppas så ytterligt att du inte kommer dricka alkohol. för om? ja om....mh..om, ja typ. AH

JA DU E ALLT DÖ FÖ OSS ALA, DU DIN LILLA KÖRV JAHA, DIG SKA VI BANKA NER I MARKEN, MJAAAOOOWOWWWW JAHA, du ska dricka alkohol idag? nej inte bra bra, du vet att, om du säger till att jag bara dricker, jaaaaaaaaaaa då har du fel, för det är exakt så som du gör, och du är en jälva idiot, och vi hade med acne medel igår till dig, men du öppnade ju inte, vi tänkte ge den för tidig julklapp, och wickan betalade den och sa att ja skulle ge den till dig, jag var myyyyyyyycket snäll, som tog mig tid att sätta våra fötter i det där hästtrapphuset, och dennis och svennis, tyckte att ni skullle öppnat, det tyckte dom minnsan, du kommer nog inte läsa den härt texten så som jag säger den nu, på ett roligt sätt, ja du...mh, mycket aaa hela tiden, ååh föresten, vilken fin solnedgång du har här va, ja ja men joho, nu blir dethär lite för långt för att du ska orka läsa det här, men jag vet inte riktigt va ja göra utan dig älsklfing, v ska dhndt, och jqaaha, ja msår så himölskans bra utan dej, ja de ska jas tala om för dig, och den så går vi humorterapi, och vi tränar på det här, mhh ahah mh ah mh ah, jo föresten, de e fäst i norrköping, och du HJÄRTLIGT välkommen, bara så att du vet min pajas. du ska allt förlja med mig på mcdonalds fest, för man får gratis ansiktsmålning, och de passar ju bra på dig, och jaaaaaaaaha då, jo men du vet dom säger ju att det är VÄLRDEN VIKTIGASTE KALAS, så du din pajas, ska dit om ja så ska släpa dig håre fattaruu?, eller så slänger vi dig i en "BUSKE" hahah det där var en buskigt skämt, mohhahahahahmohahahahah,moaha johan du ve, han tkr om din buske

2009-11-28 @ 13:01:08
URL: http://livetenligtkungarna.blogg.se/
Postat av: Rebecca Candevi

HAHAHAHAAHHAAH! , Så himla klockren snubben var.

HAHAHAHAH , FÅR JAG BERÄTTA EN SAK, LÄR DIG DANSA!!

KLOCKRENT!

2009-11-29 @ 17:34:19
URL: http://rebeccacandevi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0