I just want something real

HEJSAN! :)
Idag vart det skola då, men sovmorgon till tio i tio och det är uppskattat efter en söndagsnatt utan sömn! började med so, och gjorde inte så mkt..sprang runt i korridorerna och letade efter några lärare! sen blev det b-språk med härligt folk...tyvärr var eva tillbaka och det var usch fy blä. lunch - matte som jag pluggade på, good! sen tickade klockan till fysik och då skulle vi ha prov, men eftersom jag inte kunnat plugga för jag blev sjuk så inga böcker så fick jag sitta utanför och plugga, mkt mkt slappt! sist blev det svenska och vi jobbade med teatern, hahaha, våran är fan bäst...sen åkte jag hem och har pluggat fram tills nu...engelska,fysik och matte. uppskattat? nej. men det blir omprov imorgon på fysiken och engelska, samt matteläxa. tyvärr slutar vi tidigt imorgon (11.45) så blir att åka hem och sen tillbaka vid två..jaja;) 
Im only me when Im with you♥
If you want me, it takes more than a wink,
more than a drink, more than you think.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0