I hate this part right now

Go'kväll!! Ska snart lägga mig och sova, men känner att jag måste göra det här testet innan men så går det! Imorgon fyller min lillasyster 11 år, shit asså! ;) 

SENASTE:
1. Dryck: Hallonsaft♥
2. Telefonsamtalet: Mallan
3. SMS: Mallan:D
4. Sång du lyssnade på: Press It Up
5. Gången du grät: Grät ordentligt? Vet ej

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: Ao
7. Har någon varit otrogen mot dig: Typ :s
8. Varit kär: Ja.
9. Förlorat någon speciell person: Ja.
10. Varit deprimerad: Ja, det kommer & går.
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Ja. 


I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: Ja♥
16. Fått ditt hjärta krossat: Mmmhm
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Massa gånger!
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja, absolut.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja♥
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Yes, hah!
21. Pussat någon: Aaao


BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Haha vet inte.
23. Hur många barn vill du ha: Ett om jag måste.
24. Har du några husdjur: Katter.
25. Vill du ändra ditt namn: Kanske,
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Släkten firade mig sen kom Vendela och sov hos mig♥
27. Vilken tid vaknade du idag: 06:40 först, men gick upp typ en halvtimme senare.
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov!
29. Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra? Ja.
30. Senaste gången du träffade din pappa: Nån timme sen, kanske.
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Privat.
32. Vad lyssnar du på just nu: Teardrops on my guitar (musik), och TVn.
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha jag vet inte /care.
34. Vad gör dig irriterad just nu: A few things.

OM DIG:
37 Vad är ditt namn: Julia Eva Matilda Nordén
38. Stjärntecken: Vädur!
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Först hjulsbro, nu Ekholmen.
41. Gymnasie: Jag vet inte?
42. Högskola: Men hallå, jag vet inte?!
43. Hårfärg: Blondt blondt blondt.
44. Långt eller kort: Mittemellan.
45. Längd: 1,59♥
46. Vad gillar du gällande dig själv: Min super braiga humor, min musiksmak haha!, mitt hår ibland och mina underbara kompisar♥
47. Piercings: Nej inte nu,
48. Tattoos: Nejj ;(
49. Höger eller vänster: Vänster for sure.


DIN FÖRSTA:
51. Operation: Fötterna.
52. Piercing: Örat.
53. Tatueringen: -
54. Bästa vän: Amanda!!
55. Sporten du spelade: Fotboll.
56. Husdjur: Kissemissar.
57. Vaccination du minns: Haha vet ej.
58. Konsert: Vene?
59. Förälskelse: Oskar, haha självklart liksom;)
60. Alkohol du drack: Eh jag vet inte.


JUST NU:
61. Äter du: Nej.
62. Dricker du: Nepppppp!
63. Är du på väg att: Lägga mig i sängen.
64. Lyssnar du på: One time.
65. Väntar du på: Att få lägga mig och ah jag vene, hah.

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Nej vet itne, kanske.
67. Vill du gifta dig: Kanske.
68. Karriär i åtanke: Haha orkar inte tänka på sånt.


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Ögon, man måste känna trygghet.
70. Kramar eller pussar: Kramar faktiskt.
71. Kortare eller längre: Längre! ;>
72. Yngre eller äldre:  Äldre.
73. Romantisk eller spontan: Öh, ja vet inte. Båda?
74. Snygg mage eller snygga armar: Maaage.
75. Tatueringar eller piercingar: Beror på var.
76. Känslig eller inte: Känslig på bra sätt.
77. Ragg eller förhållande: Förhållande.
78. Bråkstake eller tveksam: Mittemellan;)


HAR DU NÅGONSIN:
79. (struken)
80. Gjort något sjukt spontant: Vet inte.
81. Tappat glasögon eller linser: Neeeej va :)
82. Haft sex på första dejten: Nupp.
83. Krossat någons hjärta: Har jag säkert..
84. Har någon krossat ditt hjärta: Aaaaaah!
85. Har du blivit arresterad: Japp.
86. Dissat någon: Aao,
87. Gråtit när någon dött: Ja.
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Nej.

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Nja, beror på i vilket sammanhang.
90. Mirakel: Nepp ;(
91. Kärlek vid första ögonkastet: Nej. </3
92. Himlen: Nej.
93. Tomten: JA!♥♥♥
94. Att kyssas på första dejten: Jappjapp.
95. Änglar: Nej.

SVARA ÄRLIGT
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja!
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Mina underbara vänner och musik.
100. Att posta det här är din 100 sanning: VA?:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0