Here tonight?

SHO BRE :)
Dagen började ju som sagt med SO, & efter det var det SV. Skrev över teatern på datorn. 
Mentorstiden fixade vi det sista inför utv. samtalet på tisdag, kommer nog gå bra för mig. Sedan blev det Idrott och då var det volleyboll. Jag fick vara med Martina, Hanna, Simon och Rasmus och vi var väl inte den tajta gruppen direkt.. Haha! Den ena sköt bollen till den andra, och den personen stod och kollade på dom andra... Jaja :) 
Sen Lunch-Kemi-Bild-Engelska.
Kemin gick det riktigt bra för mig och Angelika men hon höll på att hälla ut våran blandning i slutet och vi gjorde asbra låtar! På Bilden ägnade jag lektionen åt att kolla ut och titta på snön, dampa som vanligt med Andrea, Louise och Towe. (Lollo var riktigt flummig idag!) Jag hann att måla två ögon... På Engelskan lyssnade vi på en text och gjorde lite uppgifter i workbook. Även fast jag inte mått bra idag pga att jag försov mig imorse och hann t.ex. inte vakna till (?) så har det gått bra. 
Efter skolan hämtade dåva min mamma mig och vi åkte till sjukhuset och tog sprutan. Mamma tog innan mig och tyckte inte ens det kändes, jag tog efter och på en skala ett till tio var det fan imig en åtta! Fick även ont efteråt, helt stel och när jag försöker använda armen är den förlamad haha.. Jaja, nu ska jag plugga HK och matte(y) good luck m8!
Hey baby, when we are together, doing things that we love.
Every time you're near I feel like I’m in heaven, feeling high.
I don’t want to let go. I just need you to know.


Theres no real love in you, why do i keep loving you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0