hemma hos maaaaaaaaaaaaaaaaalin

hejjsan! sitter i malins gosiga stora (okej inte stora) säng nu och förut var det ju öppet hus. mycket trevligt not, hade ju idrott som sagt och det var typ tre olika övningar.. jaja kom typ inte så mkt folk men vem bryr sig inte jag iallafall. jag och towe har iallafall tränat ****muskeln och det är ju bra :D vem vet vad som kan hända när vi är i farten. sen tog jag, malin och vendela bussen till stan och var allmänt cp som vi är ganska bra på vid det här laget, mycket trevligt! vi följde med vendela hem en snabbis och vet inte vad vi gjorde, sen kom jocke och då gick vi. får damp på att klockan inte känns som 22.20, det känns inte som jag varit hemma emellan skolan och öppet hus heller för den delen. jaja bara att vänja sig. imorgon sover malin, vendela och andrea hos mig, mysigt elleeer :D


jaaa, fin bild ganska seriös tjejer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0