Hej hej tråååkigt

SEXTON ÄR:
1. Är du snygg? Lite...Ibland... :(
2. Är du fet?  Nej inte överdrivet
3. Är du smal? Inte överdrivet heller
4. Är du en sportfåne? Nej verkligen inte
5. Är du rolig? Det tycker jag, haha
7. Är du feg? Beror på vilket sammanhang
8. Är du törstig? Ja cp va?
9. Är du 16 år? Nepp
10. Är du rik? om 50 kr räknas som rik?
11. Är du fattig? JA!

12. Är du smart? Klart jag är
13. Är du ret-sugen? Nej mohaha
14. Är du shoppingsugen? Ja, men det finns inte mycke för 50 kr
15. Är du saknad av någon? Det räknar jag med?
16. Är du hungrig? Nej usch

FYRA SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? Ja ibland
2. Skulle du vilja väga mer? Nej tack
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Ja tack
4. Skulle du dricka dig full nu? Sure, why not

ÅTTA KAN:

1. Kan du vifta på öronen? Nej
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej 
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Yes sir, im cool yeah lol
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Nej, haha, hur klarar man då två dar?
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? Japp
6. Kan dina vänner lita på dig? Absolut
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Har gjort
8. Kan du suga? Haha klart

FYRA ANTINGEN ELLER:
1. Pierca tungan elr näsan? Tung,tung,tungan!
2. Vara seriös eller rolig? Rrrrrrolig?
3. Brinna upp eller drunkna? Inget
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Föräldrarna. 

SVARA ÄRLIGT:

1. Tycker du om någon just nu? Jao
2. Sol eller måne? SOL. Men det är skönt att sova!
3. Vinter eller höst? Höst /vinter om det är massa snö.
4. Soligt eller regnigt? Soligt
5. Är du uttråkad? Lite antar jag

OM MIG:
1. Hur mycket är klockan just nu? 20:04
2. Vart vill du bo? Utanför linköping iallafall
4. Vill du gifta dig? Nej, tror inte det
5. Är du kär? Ja
6. Favoritårstid? Sommmmmmar 


HAR DU UNDER DE SENASTE 7 DAGARNA:

1. Kysst någon? No way
2. Blivit kramad? Jaa
3. Känt dig fånig? Är aldrig fånig, känner mig aldrig fånig.
4. Saknat någon? Aa
5. Ljugit? Ja det har jag säkert
6. Haft sex? Vem vet?
7: Finns kärlek? Antagligen?



Kommentarer
Postat av: wictoria

Det får du faktiskt se till själv.

Jag tänker inte ställa mig i mitten bara att ert bråk är onödigt och att ni får bestämma nu om ni ska va vänner igen, eller inte vara det & sluta snacka skit. Jag älskar er båda två men det där får ni fixa själva!

2009-11-09 @ 21:07:28
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0