grattis ida elva år <3

heyyy! :)
skola idag som vanligt och jag var ovanligt trött. var tvungen att gå upp extra tidigt imorse för att sjunga för ida... jobbigt och kallt! dagen har rullat på ganska bra ändå och jag har kommit igång på so:n och matten. på hemkunskapen kände jag mig väldigt duktig! haha, stod typ och lekte två gånger som lärarn kom på mig, och sen typ garvade malin, linnea och vendela åt mig, whats the deal? jaja sen blir det öppet hus - idrott! efter följer jag med malin och vendela hem och sover hos malin tonight! :) på söndag kanske jag tar tåget över till norrköping och sover där med massa tjejer men får se om jag kan ta mig dit, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem fan ska du till nkpg med?! :s

2009-11-12 @ 21:53:23
Postat av: ida nordén

taaaaack för att du sjöng mkt :)<3

hahahhahaha,

vem ska du till norrköping med?

2009-11-13 @ 18:35:27
URL: http://blondiinhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0