gokväll!

hejsan! 
dagen började med att åka till skolan, först syslöjd som var väldigt slapp och sedan matte. vilken tur för mig att vi inte skulle lämna in läxorna idag för jag hade ju glömt göra den! 
sen blev det b-språk och dt var oxå slappt, och kul;) sen lunch och sist mentorstid. då fixade vi inför utvecklingssamtalet som är nästa vecka, och fick även reda på att vi skulle ha idrott under öppet hus, euuw! sen var jag kvar i skolan en extra timme för jag skulle vänta på vendela, jag slutade 13.10 och hon 14.10, och sen var det ju omprov men eftersom jag glömde det oxå så får det bli nästa vecka.. sen åkte jag och vendela in till staden, åt och sånt. sen har vi gått på stan, vendela har köpt lite smågrejer:D 
jag ska snart hem och plugga, har ju so:n imorgon. 
dessutom har jag lovisas löshår så länge jag är blond, feejnt:D 

Kommentarer
Postat av: louise

ta bild :D

2009-11-03 @ 18:44:27
URL: http://lojssaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0