goderkväller

hej!! nu ligger jag nere i källarn i min soffa och glor på ullared(y) mycket konstigt folk det finns egentligen, och kul med korvätartävling? inget jag skulle vilja vara med på, kanske något för vendela och malin.
dagen bjöd iallafall på en timme so och tjugo min b-språk men gjorde ingenting tyyp! sen stressade jag och andrea till bussen men missade den så stod och väntade i typ fem min eller något på nästa;) mötte sen upp angelica, amanda, vendela, malin, linnea, louise och towe. åt och sen gick vi på bio eftersom vi hade allaktivitetsdag idag(y) såg på kenny begins, den var väl cp om man säger så:p och dom flesta som var där tyckte nog jag var cp.. ganska dålig humor jaja, sen tog jag och lollo bussen hem och hade trevlans. sen har jag pluggggat, och förut kom även mammas bror och tindra för att fira ida i efterhand. nej nu ska jag kolla på mamma till en mördare som börjar nu, puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle iaf vinna över vendelaaaaaaa ::DDDDDD

2009-11-16 @ 21:33:42
URL: http://malinsandrafredrika.blogg.se/
Postat av: amanda

kenny begins(Y):D<3 haha

2009-11-17 @ 14:21:20
URL: http://heyytheree.bloog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0