fail eller vad säger du andrea?

hejsan!
idag blev det skola men försov mig en timme men skitsamma, struntade i syslöjden då :) kom till skolan, och efter en timme var det matte, och sist b-språk mkt slappt tkr jag :D efter följde jag med andrea hem, hon skulle baka och jag skulle filma (y) fan vad nöjda vi blev först, och sen ba: hmmm luktar det inte bränt? ja ba: jo...? vi ba sprang till köket så är dom helt jävla SVARTA så vi ba SHIIIIIIT haha fick största paniken, ah okej inte jag men andrea, sen öppna vi ugnen största molnet så slängde vi ut skiten fail (y) ah vi ba aha va ska vi äta nu? så tog jag en glass sen filma jag när hon gjorde en macka haha. kom hem för typ en halvtimme sen, och ikväll blir det bowling + mat med mina favorittjejer! :D tar självklart med kameran :)

Kommentarer
Postat av: maaalin

Jag gillade denna kväll ddddöööh :)

2009-11-25 @ 13:00:55
URL: http://malinsandrafredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0