En ros i håret

hejsan hejsan! 
idag blev det skola som vanligt. började vid åtta och sen rullade det på, fastän jag bara ville dö! på första timmen hade vi biologi och vi undersökte människokroppen. hur gick det egentligen angelica? haha! matten direkt efter jobbade jag på, och sen hade vi läxförhör. som vanligt var det helt jävla cp, och hon tror vi kan så mkt mer än vad vi egentligen kan. sen vidare mot 17, då det var bspråk. pluggade lite till provet imorgon men snackade mest. sen lunch-hk-so. på hemkunskapen skulle vi göra mat, och sen fixa iordning blommor typ:p fick en blomma över så stte den i min bulle i håret, feejnt hah! efter det hade jag hemkunskapsprovet och det gick nog bra, godkänd iaf:o på so:n jobbade jag på frankrike och sen åkte jag hem. nu pluggar jag så HEJDÅ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0