dont forget, you're my shooting star

Ja, idag var det skola efter ett super bra lov. Ge mig gärna en vecka till?!
Jaja, cyklade till skolan och hade motvind hela vägen jaaaa, gud vad roligt! Första lektionen var som sagt So men jag hade inte redovisningen, peuwh! Vilken tur, jag som inte kunde något? Men det blir av på onsdag, men nu har jag iallafall ett datum så jag vet när. 
Gick igenom grejer som vi (dom andra) håller på med. Sen blev det b-språk och Lovisa var sjuk idag, krya! Men det var hur slappt som helst, hade Jan Banan som vikarie och snackade med Gabbi och Anton hela tiden typ.. 
Sen blev det lunch, fick typ vänta på Malin och Linnea i hundra år. Efter lunchen blev det Matte, jippi säger jag! Det är verkligen mitt favoritämne (?).. Fick jobba ifatt sånt jag missa förra veckan, gick bra förutom att jag inte kan area? Jaja... 
Sen teknik som vi satt i korridoren hela lektionen och sist Svenska. Håller ju på med en pjäs, och jag, Andrea, Linus och Johan är fan bäst. Temat är rädsla och vi är så jävla oseriösa, haha, men det blir säkert jättebra...
Sen åkte jag hem med mamma och det tog typ en timme innan vi kom hem, skulle hämta Alex osv. När jag väl kom hem la jag mig i sängen och pluggade lite Engelska tills imorgon, och smart som jag är glömde jag min favoritläxa i skolan (matte) så det blir extra mycket den här veckan. Oj oj, vilket långt inlägg, så intressant var min dag.
vi kör på gammal bild♥
take a look inside of my heart, cant you see its breaking apart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0