can we bring yesterday back?

godmorgon or something! sitter här i min säng eller bäddsoffa med Andrea. Gårkvällen bjöd på mycket..eller inte. Först fixade vi oss och tog lite kort, vi är ju så snygga.. ;) Sen gick vi ut, och vi kom inte överens så jag blev jätte sur haha. När vi hade varit ute i en timme och det började regna gick vi hem till mig, satte oss framför TVn med chips och godis och kollade på massa TV. Malin och Vendela somnade typ ganska tidigt, och jag och Andrea satt uppe till två och kollade på tyst vittne. Sen ville inte jag sova och inte Andrea heller i think så som vanligt blev vi flummiga. Vendela blev sur. Jaja, sen somnade vi runt fyra och ah. Idag åkte Vendela och Malin hem typ vid tio, sociala kompisar♥ Jag och Andrea somnade om och sov till tolv. 
Hon ska snart hem eller något i think och ikväll ska jag vara med Izabella :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0