but I dont care what they say

Ja, då har jag precis kollat klart på filmen då. Riktigt bra, och det är asbra handling. Tror inte vi sätter på den andra filmen nu, mamma blev ganska trött haha... Ja då var typ den här riktigt efterlängtade helgen slut då. USCH! Ge mig lov, snälla? Pallar verkligen inte skolan heller, och jo jag sköter det tillräckligt. Hm, vad händer imorgon då?  Först ska jag iallafall
• Duscha
• Försöka städa rummet
• Kanske inhandla presenter till Ida
• Plugga
Ja.. Om det dyker upp något roligare så är det ju förståss bara höra av sig!;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: köpte dom på mammas jobb.på nilsson:D vet inte om dom har några kvar men du kan ju kolla:D<3

2009-11-08 @ 00:20:11
Postat av: JULIA

Sv: Ja, den var riktigt bra!;)<3

2009-11-08 @ 13:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0