the boy I used to know

jag vet inte vad jag vill längre, ärligt talat. du vet hur jag känner, men jag vet inte om dem är riktiga. jag kanske bara saknar kärleken och tryggheten jag hade med dig. jag vet inte längre om det är dig jag vill ha. jag vill ha den killen jag lärde känna för ett år sen. utan dig känner jag mig tom, och jag vet att du kan få mig att känna mig levande igen för varje gång du nuddar mig, pratar med mig, kramar mig, kysser mig, och bara är i min närhet fylls jag med en sån värme jag bara känt några enstaka gånger och dom gångerna är med dig. nu sitter jag här och skriver om i hopp att du ska läsa detta och komma tillbaka till mig. man kan ju alltid hoppas.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0