Jag har tråkigt...

Vad gjorde du igår?: Skolan, sen var jag med Johanna, Wickan, Erica & Julia
Har du ett eget rum?: Japp
Är du kåt just nu?: 24-7 :)
Tycker du om stjärnor? Haha brukar väl inte direkt tänka på dom
Vad ser du om du tittar bakom dig?: Min bäddsoffa
Gillar du att baka?: Ja, och jag äger på det;D
Föredrar du blondiner före brunetter?: Palla bry sig om hårfärgen? :p
Hur många kontakter har du på bdb?: 275 exakt :)
Har du varit inne på snyggast.se?: Ja, haha
Har du skurit dig?: Kanske, kanske inte
Älskar du någon just nu?: Japp
Vad åt du senast?: En glass mohaha :D
Brukar du skriva fel på tangentbordet?: Händer väl haha 
Finns det någon du hatar?: Japp
Har du druckit?: Aaah
Har du varit otrogen?: Aldrig!
Vad ska du göra i helgen?: Fredag vet jag inte, men på lördag ska vi fira towe! :D
Vill du dö?: Nej
Har du någon gång ägt en plastros?: Vet inte? :)
Tycker du om att teckna?: Nej
Har du ljugit?: Ja
Vad vill du bli när du blir stor?: Ingen aning ;)
Har du tittat på melodifestivalen? Ja haha
I så fall, vem hejade du på? Vet inte? Alla suger ;<
Gillar du mat?: Neej? Haha
Hur lång är du?: 159 :(
Har du hål i öronen: Aaa
Hur mycket är klockan?: 18:16
Har du en tjej/kille?: Nuuup
Har du något slags nitarmband?: Nej haha :p
Är din säng bäddad?: Nej verkligen inte
Vad är ditt smeknamn?: Jullan, julle, pullan, osv osv osv :)
Vad är din dröm just nu?: VENEEE
Är du emot homo-bisexuella?: Deras liv
Varför gör du den här saken?: För jag har sjukt tråkigt!
Har du en teve i huset?: Fler än en
Vilken är bästa låten just nu?: Knock u down kanske ;)
Har du blivit sviken?: Aaa
Vilken klass går du i?: 8c1
Har du varit olyckligt kär? Jepp
Tänker du göra klart det här testet?: Eh nej jag slutar halvvägs? :)
Största sorg just nu?: Cp
Största glädje just nu?: Mina vänner KANSKE
Vem skulle du dö för?: Finns väl några st, och dom vet vilka dom är.
vilken är din favoritfilm?: I have no idea
den starkaste du vet?: Vet inte..
vad är det snyggaste på dig?: Hahaha vet inte
Hur mycket är klockan nu då?: 18:18
brukar du göra smileys?: Aah :p haha
Har någon kallat dig hora/bög?: Japp
Hur många palestina-sjalar äger du?: Ingen? :D
Vem hatar du mest?: Inte värda att nämnas :)
har du på dig för kläder nu?: Linne, tröja, leggings, strumpor, underkläder
Har du tappat kontakten med någon du verkligen saknar: Jaa..
Vill du gråta?: Nej
Har du haft sex?: Nej =)
Fryser du ofta?: JAA ;O
tycker du att du är söt?: Haha no
Äger du en papperskorg?: Japp såååå cooool
Har du ett landställe?: Nopee
Vad tänker du göra när du är klar med den här listan?: Äta /ringa jimmie
tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Inte längre
Har du en morgonrock?: Nej ;>
Vem litar du mest på?: "mummels"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0