Hemma.. plugg?

Klockan är 21:05 och jag kom hem för en stund sen. Har haft sjukt roligt hos Johanna. Körde "jag har aldrig..." med tjejerna och marcus, hahaha fyfan vad roligt. Spelat in massa videosar oxå, när vi dansar, sjunger, leker fjortisbloggare osv. Även jävligt fina bilder och jag bjöd nog en hel del på mig själv? (men det blir ju så)
Nu blir det väl sätta sig med en hel hög med läxor. Pallar inte skolan! Eller.. Läxorna pallar jag inte. Skolan är OK. Sitter och lyssnar på ashög musik med jättebas så har verkligen ingen lust att plugga! :(
Imorgon är det onsdag och jag slutar skolan vid fyra. Ses efteråt? :) Slå en pling ♥

Kommentarer
Postat av: Wictoria Lind

Åh hade varit jättekul att träffa dig men ska på bio, beck vet du :)<33333333

2009-08-26 @ 16:31:13
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0